بیا ای مرگ
 
اسیر قفس ... ترانسکشوال اف تو ام
.......
 
 

بیا ای مرگ امشب راحتم کن سخت دلگیرم

ملول از ننگ هستی هستم و از زندگی سیرم

 

اگر جان از تن انسان چو بیرون رفت میمیرد

ندارم جانی اندر تن چرا آخر نمیمیرم

 

گریزانی چرا ای مرگ ای صیاد دام افکن

شکار آمد به پای خود چه غم داری بزن تیرم

 

بیا دستم به دامان تو دستم را بگیر امشب

وگرنه انتقام زندگی را از تو میگیرم

 

بیا و دست بردار ای فلک از بازی جانم

ورق برگشت بازنده تویی در دور تقدیرم

 

اگرچه عمر کوتاهم برای عاشقی کم بود

بیا ای زندگی بگذر دم آخر ز تقصیرم



نظرات شما عزیزان:

سروش اف تو ام
ساعت16:54---26 آذر 1391
سلام بچه ها خیلی خوشحالم که 1 راه ارتباطی با ترنس ها پیدا کردم راستش من از کودکی تا الان همیشه فکر میکردم تا ابد توی این تنم زندونی هستم و تغییر جنسیت واسم بزرگترین رویا بود تا اینکه ترم پیش سر کلاس تنظیم خانوادمون بحث در این زمینه بالا گرفت اونجا بودم که فهمیدم تنها نیستم و خیلی های دیگه مثل من فکر میکنن اون روز جرقه ای بود واسم تا پیگیر این موضوع بشم این شد که توی نت زیاد سرچ کردم مقاله های زیادی خوندم و تا حدودی واسم روشن شد قضیه تا اینکه به طور اتفاقی یه وبلاگ از ترنسها پیدا کردم توی اونجا با کامیار که 1 ترنس اف تو ام بود آشنا شدم واسم 1 مشاور تخصصی ترنس پیدا کرد چند وقت تحت نظر دکتر مقدم بودم چند تا تست دادم تا نهاتا هفته پیش بهم گفت تو 1 ترنس واقعی هستی و باید خودتو توی جامعه و خانواده اونجور که هستی نشون بدی و با ترنسهای دیگه آشنا بشی تا بهت راهکار بدند.بهم گفت توی جلسات آقای گشتاسب شرکت کنم ودیگه وقت خوشبختیم رسیده دیگه لازم نیست به ظاهر ادا و اصول دخترا رو در بیارم و بهم گفت مرد واقعی باش و از 1 جا شروع کن .حالا ازتون کمک میخوام تجربه هاتون رو بهم بدین و راهنماییم کنین واسه مراحل بعدی .خیلی دوستتون دارم فعلا تنها اقدامی که کردم با اقای گشتاسب صحبت کردم و قراره که مشوره ی فردی فعلا داشته باشم باهاش فعلا فقط اسم واسه خودم انتخاب کردم و باور کردم که 1 مرد هستم .منتظرتونم



سروش اف تو ام
ساعت16:54---26 آذر 1391
سلام بچه ها خیلی خوشحالم که 1 راه ارتباطی با ترنس ها پیدا کردم راستش من از کودکی تا الان همیشه فکر میکردم تا ابد توی این تنم زندونی هستم و تغییر جنسیت واسم بزرگترین رویا بود تا اینکه ترم پیش سر کلاس تنظیم خانوادمون بحث در این زمینه بالا گرفت اونجا بودم که فهمیدم تنها نیستم و خیلی های دیگه مثل من فکر میکنن اون روز جرقه ای بود واسم تا پیگیر این موضوع بشم این شد که توی نت زیاد سرچ کردم مقاله های زیادی خوندم و تا حدودی واسم روشن شد قضیه تا اینکه به طور اتفاقی یه وبلاگ از ترنسها پیدا کردم توی اونجا با کامیار که 1 ترنس اف تو ام بود آشنا شدم واسم 1 مشاور تخصصی ترنس پیدا کرد چند وقت تحت نظر دکتر مقدم بودم چند تا تست دادم تا نهاتا هفته پیش بهم گفت تو 1 ترنس واقعی هستی و باید خودتو توی جامعه و خانواده اونجور که هستی نشون بدی و با ترنسهای دیگه آشنا بشی تا بهت راهکار بدند.بهم گفت توی جلسات آقای گشتاسب شرکت کنم ودیگه وقت خوشبختیم رسیده دیگه لازم نیست به ظاهر ادا و اصول دخترا رو در بیارم و بهم گفت مرد واقعی باش و از 1 جا شروع کن .حالا ازتون کمک میخوام تجربه هاتون رو بهم بدین و راهنماییم کنین واسه مراحل بعدی .خیلی دوستتون دارم فعلا تنها اقدامی که کردم با اقای گشتاسب صحبت کردم و قراره که مشوره ی فردی فعلا داشته باشم باهاش فعلا فقط اسم واسه خودم انتخاب کردم و باور کردم که 1 مرد هستم .منتظرتونم


شیدا
ساعت23:35---21 آذر 1391
کاشــــــ می شـــد

زندگی را هم عوضــــ کــــرد

مثل «چایی» وقتی که ســــــرد می شود . . .



ahora
ساعت8:44---16 آبان 1391
SALAM jenabe artan...man ahora hastam az sheret khosham amad engar ke boghze chandin sale mano gfte bashi....man 18 salameo hanoz eghdami bara amalo karash nakardam...omidvarsm diir nashe...toam dadashe man b khodt sakht nagir vaghtesh k berese oni k bayad biaad.... miaadپاسخ:سلام دوست عزیز نگران نباش انشالا به امید خدا کارات درست میشه. یا علی

nafas
ساعت14:50---25 مهر 1391
salam..che khabare baba...chi migi ..nayaa ey marg.. in agha artan bahame shokhi dare..ishalla 100sal zende bashii.be eshghetam beresii..va az hame mohemtar eshghetoooooooooon 100 sale beshee. fadatپاسخ:سلام نفس خانم خوبم مرسی شما خوبید.من این روزا کمتر نت میام ببخشید دیر جواب دادم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 21 / 7برچسب:, :: 23:52 :: توسط : تنهای زمین

درباره وبلاگ
همیشه حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش هر کسی به اندازه حرفهایی ست که برای نگفتن دارد (دکتر شریعتی)
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تی اس در زندان تن و آدرس tsworld.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 1031
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 125
تعداد آنلاین : 1